Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Sortida de Marxa Nòrdica (Oberta a Senderistes) – Matinal –

27 27Europe/Madrid octubre 27Europe/Madrid 2024@09:30-14:00

25€

AQUESTA SORTIDA RESTA SUPEDITADA DE SUSPENDRE’S EN FUNCIÓ DE  LES INCLEMÈNCIES METEOROLÒGIQUES I PER ALGUNA CAUSA JUSTIFICADA.  

La limitació de places serà de 15 persones.

Serà una matinal oberta a marxadors que vulguin anar perfeccionant tots aquells aspectes de la tècnica que no us acaben de sortir bé o encara no teniu interioritzats. La sortida també estarà oberta a totes aquelles persones que vulguin caminar sense fer marxa nòrdica (senderistes). 

En aquesta ocasió anirem a fer una espectacular ruta circular d’uns 16 Km aprox. per la Serra de Collserola pel seu vessant nord-est.
Al llag de l’itinerari anirem passant per torrents, senders, corriol i camins molt macos amb unes vistes impressionants sobre el Vallès. També veurem diferents punts d’interès com algunes fonts.
Passarem per: Aparcament del Merendero de Can Coll, Camí de Les Búgules, Font dels Degotalls, Camí de Wifredo, Turó de l’Ermità, Serra de MasRiera, Serra d’en Ferrer, Font dels Caçadors o d’en Güell, Can Valldaura, Passeig de Les Aigues, Font del Rossinyol, Torrent d’en Fotjà, Gran Bosc de Can Catà amb la Font Vella i la Font Nova, Torrent de Can Coll i tornada cap al punt d’inici que serà l’aparcament del Merendero de Can Coll.

El punt d’arribada serà el mateix que el de sortida. Realment una sortida fantàstica!

Durant la caminada anirem perfeccionant i recordant cadascuna de les 10 passes de la metodologia que ensenyo de l’escola finlandesa d’INWA (International Nordic Walking Federation) i els aspectes bàsics a tenir en compte per fer una tècnica correcta basats en els estudis de MODERN NORDIC WALKING ACADEMY (evolució d’INWA), seguint les directrius de la International Council of Nordic Walking.

A més, ens servirà a tots/es per fer un entrenament aeròbic de qualitat. Per tant, si sou dels que ja heu fet un curset d’iniciació, si sortiu habitualment, i voleu fer una tirada llarga, aquesta és una sortida ideal. Seran uns 16 Km amb una altimetria variable passant per camins, corriols, senders i trialeres fàcils.

Requeriments:

  • Haver fet el curset d’inicació a la marxa nòrdica.
  • Estar en bona forma física i sortir habitualment.
  • Tenir assumida la tècnica del Nordic Walking i/o voler millorar-la
  • Esperit de sacrifici i ganes d’assolir el repte.

Què cal portar:

  • Roba còmoda i calçat esportiu.
  • Aigua i/o beguda isotònica*, esmorzar lleuger i opcionalment barretes energètiques o millor un plàtan, poma o un grapat de panses, fruits secs…
  • Si porteu una motxilla, aquesta que se us agafi bé i sigui lleugera.
  • Protecció solar (buff, gorra, ulleres de sol i crema solar, opcional)
  • Esparadrap i/o “tirites” per si us surt alguna butllofa.

– Lloc de trobada i sortida: Aparcament del Merendero de Can Coll. Carretera BV1415, Km 2. Ubicació (clica)

– Lloc d’arribada: El mateix que la sortida: Aparcament del Merendero de Can Coll. Carretera BV1415, Km 2. Ubicació (clica)

– Hora de sortida: A les 9:30 (puntuals)

– Kilometratge: 16 Km (aprox.)

– Durada de l’activitat: Entre 9:30 i 14:00 hores aprox. Dependrà del ritme i de les estones que ens aturem.

– Dificultat de l’activitat: Fàcil

– Duresa del recorregut (suau- moderada – exigent): Suau amb algunesatinal pujades puntuals moderades.

– Places: Mínim 5 – Màxim 15 persones

– Preu per persona: 25 €

– Lloguer de bastons (en cas de necessitar-ho): 5 €

– INSCRIPCIONS: EMPLENANT I ENVIANT EL FORMULARI  D’INSCRIPCIÓ (CLICA)

Mostra els detalls

Data:
27 27Europe/Madrid octubre 27Europe/Madrid 2024
Hora:
09:30-14:00
Cost:
25€
Categoria d'Esdeveniment:
Etiquetes de l'Esdeveniment:
, , , , , , ,

Organitzador

Nordic Walking Collserola
Phone
647085517
Visualitza el lloc web de Organitzador

Recinte

Merendero de Can Coll
Carretera BV1415. Km 2
Cerdanyola del Vallès, Barcelona Espanya
+ Mapa de Google

Deixa un comentari