Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

SORTIDA DE LA DIADA. 11 DE SETEMBRE 2026

11 setembre@10:00-13:00

30€

Celebrem La Diada amb una fantàstica sortida per la Serra Marina. Concretament a Tiana.
Tiana forma part d’un dels pobles de la interessant Serralada de Marina amb infinitats de senders i punts d’interès.
En aquesta ocasió us proposo fer una ruta circular d’11 Km (fàcil), visitant les La Cartoixa de Montalegre, la Font de Les Monges, el Forn de la ceràmica del camí dels Castanyers, el Poblat Ibèric de Les Maleses i la Font de l’Amigó.

AQUESTA SORTIDA ES PODRÀ SUSPENDRE EN FUNCIÓ DE  LES INCLEMÈNCIES METEOROLÒGIQUES I PER ALGUNA CAUSA JUSTIFICADA.  

AQUESTA SORTIDA TAMBÉ ESTÀ OBERTA A SENDERISTES. El límit de places serà de 15 persones.

Serà una matinal oberta a tothom on els marxaires podreu anar perfeccionant tots aquells aspectes de la tècnica que no us acaben de sortir bé o encara no teniu interioritzats.

CAMINADA CIRCULAR PER TIANA (SERRALADA DE MARINA)
En aquesta ocasió l’inici de la sortida està a La Cartoixa de Montalegre. Es pot aparcar bé.
Al llag de l’itinerari anirem passant per camins, senders i corriols molt macos i ens aturarem a visitar diferents punts d’interès.
Passarem per: Font de Les Monges, Forn de la Ceràmica del Camí dels Castanyers, La torre forestal, el poblat Ibèric de Les Maleses i la Font de l’Amigó.

El punt d’arribada serà el mateix que el de sortida. Realment és una sortida fantàstica que no us podeu perdre!

Durant la caminada anirem perfeccionant i recordant cadascuna de les 10 passes de la metodologia que ensenyo de l’escola finlandesa d’INWA (International Nordic Walking Federation) i els aspectes bàsics a tenir en compte per fer una tècnica correcta basats en els estudis de MODERN NORDIC WALKING ACADEMY (evolució d’INWA), seguint les directrius de la International Council of Nordic Walking.

A més, ens servirà a tots/es per fer un entrenament aeròbic de qualitat. Per tant, si sou dels que ja heu fet un curset d’iniciació, si sortiu habitualment, i voleu fer una tirada llarga, aquesta és una sortida ideal. Seran uns 11 Km amb una altimetria variable passant per camins, corriols i senders fàcils.

Requeriments pel marxadors/es:

  • Haver fet el curset d’inicació a la marxa nòrdica.
  • Estar en bona forma física i sortir habitualment (marxadors i senderistes).
  • Tenir assumida la tècnica del Nordic Walking i/o voler millorar-la.
  • Esperit de sacrifici i ganes d’assolir el repte.

Què cal portar:

  • Roba còmoda i calçat esportiu.
  • Aigua i/o beguda isotònica*, esmorzar lleuger i opcionalment barretes energètiques o millor un plàtan, poma o un grapat de panses, fruits secs…
  • Si porteu una motxilla, aquesta que se us agafi bé i sigui lleugera.
  • Protecció solar (buff, gorra, ulleres de sol i crema solar, opcional bàsicament a l’estiu)
  • Esparadrap i/o “tirites” per si us surt alguna butllofa.

– Lloc de trobada i sortida: Aparcament de La Cartoixa de Montalegre – Tiana – (Ubicació, clica l’enllaç)

– Lloc d’arribada: (El mateix que la sortida): Aparcament de La Cartoixa de Montalegre – Tiana – (Ubicació, clica l’enllaç) 

– Dia: Divendres 11 de setembre de 2026

– Hora de sortida: A les 10:00 (puntuals)

– Kilometratge: 11 Km (aprox.)

– Durada de l’activitat: Entre 10:00 i 13:00 hores aprox. Dependrà del ritme i de les estones que ens aturem.

– Dificultat de l’activitat: Fàcil

– Duresa del recorregut (suau- moderada – exigent): Moderada

– Places: Mínim 3 – Màxim 15 persones

– Preu per persona:  30 €

– Lloguer de bastons (en cas de necessitar-ho): 5 €

– INSCRIPCIONS: EMPLENANT I ENVIANT EL FORMULARI  D’INSCRIPCIÓ (CLICA)

Mostra els detalls

Data:
11 setembre
Hora:
10:00-13:00
Cost:
30€
Categoria d'Esdeveniment:
Etiquetes de l'Esdeveniment:
, , , , , ,

Organitzador

Nordic Walking Collserola
Phone
647085517
Visualitza el lloc web de Organitzador

Recinte

Aparcament de La Cartoixa de Montalegre (Tiana)
Cartoixa de Montalegre
Tiana, Barcelona 08391 Espanya
+ Mapa de Google

Deixa un comentari