Nordic Walking Collserola i Melvida


Conèix l’apassionant món de les abelles fent MARXA NÒRDICA!
Experiència de Marxa Nòrdica i les abelles “Apis Melifera Iberiensis”, les abelles negres autòctones de la Serra de Collserola i la península ibèrica.
Una experiència apassionant, enriquidora, formadora i de sensibilització amb aquests insectes, el seu hàbitat i el medi natural.
Al llarg de la matinal anirem fent marxa nòrdica, tot millorant els diferents aspectes de la tècnica (Tècnica Diagonal de Modern Nordic Walking Academy), i després gaudirem d’aquesta experiència amb les abelles de Melvida (l’apicultor de Collserola)

Dates de les experiències:

– Diumenge, 20 de març 2022
– Diumenge, 17 d’abril 2022
– Lloc: El punt de trobada i tornada serà a l’estació de La Floresta.
– Ruta: L’itinerari transcorre des de l’estació de La Floresta anant a buscar La Rierada passant per Can Busquets. Seguint-la, arribarem fins a Can Salat (Molins de Rei) on farem l’experiència* amb Melvida. Després, de tornada, farem el camí a l’inrevés.
*Coneixerem com viuen, què fan, com es comuniquen, que generen i de que s’alimenten, perquè són importants les abelles, el seu hàbitat, la importància de l’ecosistema, perquè cal respectar-les, etc. I per acabar, farem un tastet de les mels i productes derivats de la mel que podem adquirir a Melvida.
– Preu: 35€ per persona
– Places limitades a 15 persones (per rigurós ordre d’inscripció)
– Inscripcions: info@nordicwalkingcollserola.com / 647 085 517 o bé emplenant el formulari que trobareu a la pestanya de contacte d’aquest mateix web.

Deixa un comentari