Des de Nordic Walking Pirineus…

Des del centre de marxa nòrdica i activitats de muntanya Nordic Walking Pirineus, en ple cor de la Cerdanya, ens ha arribat el diploma de participació i el certificat d’assistència al seu 3r Stage, que va tenir lloc a la Molina Certificats Stageel passat 27 i 28 de maig de 2017.

imatge_3r_stageCom ja us vaig explicar en la notícia que trobareu publicada en aquest mateix web, l’Stage coincidia amb el dia Mundial i els 20 anys de Marxa Nòrdica a Finlàndia.

L’experiència va ser molt enriquidora en tots els sentits i, al llarg dels dos dies d’Stage, vam poder gaudir de les xerrades i formacions de personalitats molt rellevants dins del món de la Marxa Nòrdica.

Vull donar les gràcies a Jordi Pau Caballero, una persona clau en la meva formació i trajectoria com a instructor, i apassionada de la muntanya, de les coses autèntiques i pioner en l’expansió, difusió i arrelament de la Marxa Nòrdica a Catalunya. En Jordi, és tècnic esportiu de muntanya mitjana, Modern Nordic Walking Trainer i instructor i formador nacional de la INWA.

Deixa un comentari